sobota, 28 lipca 2012

Kawowy peeling do twarzy


Jednym z moich dotychczasowych grzechów było picie kawy – czego w tej chwili się wystrzegam. 
Kawa od wewnątrz nie działa korzystnie, za to szczególnie dobrze oddziałuje jako mechaniczny peeling oczyszczający cerę – zapewne wielu z Was znany zresztą :)

Swego czasu stosowałam na twarz peeling cukrowy, jednak nie może on się w najmniejszym stopniu równać z kawą. Najbardziej istotne jest, by była zaparzona i oczywiście odsączona. Ja wykorzystuję tę z ekspresu, która pozostaje po zrobieniu kawy przez domowników.
Wystarczy zmieszać ją z odrobiną wody i miodu lub oleju (np. kokosowego) i wcierać dokładnie w twarz.

Przy okazji można wykonać dokładny masaż twarzy, zaczynając od skroni, policzków itd. na szyi kończąc. Nie zapomnij o dokładnym rozsmarowaniu jej na nosie w miejscach, gdzie zazwyczaj pojawiają się wągry. Masaż ten doda twarzy witalności i świeżości.

Po zakończonym peelingu oczyścić twarz jak zawsze lub metodą OCM, którą z całego serca polecam. Po takim peelingu skóra kilka razy bardziej efektywnie wchłania składniki odżywcze, więc warto zafundować jej jak najlepsze odżywienie, np. smarując żelem aloesowym lub olejkiem E (z kapsułki - ja używam Tokovit E 400).

Jest tylko jeden minus kawowego peelingu – w momencie kiedy nałoży się go na twarz, wygląda się jak murzynek bambo :-)

2 komentarze:

  1. wielkie dzięki za informacje, poza moimi ulubionymi jesteś także w obserwowanych,
    :-)
    zobacz jeszcze to z paskiem: http://anielskaaniela.blogspot.com/2011/10/diy-waist-belt-bow.html
    i to : http://anielskaaniela.blogspot.com/2012/03/diypasek-skorzany-kokardkabelt-with-bow.html
    może Cię zainspirują
    ściągnęłam sobie już z chomika i jeszcze dziś wypróbowałam... męczące ale bardzo mi się podoba, ile razy na tydzień trzeba wykonywać aby efekty były dość szybko?
    spróbuje tokovitu pod oczy, niestety mam skłonność do zapychania wiec z reszty twarzy nici
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbowałam peelingu kawowego. Efekty są cudowne. Delikatna, czysta skóra!!

    OdpowiedzUsuń

Z pozdrowieniami, Łobuzińska :)

 
;